Utdrag ur Daniels hemliga dagbok

"Nu ska jag återgå till att lyssna på musik, runka och läsa Leg Show. Sen runka mig till sömns och vakna upp i en pöl av min egen säd eftersom jag kommer runka i sömnen också. Sen kanske jag runkar när jag gör mig gröt imorgon bitti, och när jag står i duschen och rakar mina armhålor (här kommer jag runka extra mycket för mitt rakblad är slött och jag glömmer alltid bort att sätta på ett nytt). När jag torkar mig och fönar håret kommer jag runka fast inte speciellt mycket, sen kommer jag slå i väggen, skratta åt mig själv, runka ut den sista säden och tvätta ansiktet och sätta på smink, tänka på att jag kommer få träffa ingen på kvällen och inte runka förrän jag kommer hem efter skolan. Jag kommer eventuellt att runka i skolan om det visar sig att vi har prov i MSOK och jag inte kan besvara frågorna, då får man faktiskt runka, ska runka hetsigt och mycket så att folk blir rädda och lämnar klassrummet/ber mig lämna klassrummet. Älskar att runka."



Han är bra sjuk i huvudet, men ändå lite söt. (ibland)

(http://mikkiela.blogg.se/2012/january/bitterfitta.html)




Kommentarer
Postat av: LIZZIE!

Your blog is more or less impossible to read with that language! Booyah

2012-02-17 @ 12:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0