Kycklingstisdag

Tydligen så är det viktigt att skriva ofta på bloggen så folk ej tappar intresse. Men vad ska man göra om slappmongona lever ett monotont jävla liv på vardagarna som består av jobb, gym, slappa samt sova? Kan ju inte mycket gärna skriva varje dag om samma sak. Eller, jag kan ju iallafall skriva vad pojkvaskrarna hade tänkt att förspisa en sådan ljuvlig tisdag som denna. Jo, en hel grillad kyckling.

Eller, Daniel har köpt 2 hel grillade kycklingar, en att dela med sin käre mor, och en som Gustav får dela med sin andre hälft. (alltså, inte Daniel utan Micaela) Men han är inte riktigt säker på om denna underbara måltid passar Gustav och Micaela, men vafan, om inte annat lär han nog trycka i sig den kycklingen med.



Kycklingjävel




Kommentarer
Postat av: mikkis

JAG ÄLSKAR GRILLAD KYCKLING MEN JAG VÅGAR TYP INTE RENSA DEN. Bröt av ett ben, känner mig cool

2012-02-07 @ 18:38:27
URL: http://mikkiela.blogg.se/
Postat av: Daniel

Den är redan död, jag lovar! (Kanske)

Postat av: mikkis

Förklara då för mig varför jag blev väckt genom att en halväten grillad kyckling attackerade mig imorse?!

2012-02-08 @ 17:08:50
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0